fredag 26. september 2014

PREIKESTOLEN 2014

Hei igjen :o)
I dag har jeg lagt ut to nye sider - lo og pl side denne gangen også.
I år var det vår tur å gå til Preikestolen - har skjønt at det skrives med i nå ;o)
Min kjære og jeg hadde oss en tur med venner i begynnelsen av ferien.
Gullungen ville gjerne ha vært med men jobbet denne helgen,
så da noen av vennene hennes  reiste avgårde i begynnelsen av august ble hun med dem.
Synes dette bildet var så artig (hater å sladde bilder) - det viktigste først ;o)
 
Koselig du stakk innom - riktig god helg :o)
 
 




8 kommentarer:

  1. Hei:) tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min:) Så mye fint du har laget siden jeg var her inne sist:) Flott LO og pl side du har laget, stilig bakgrunn og pynt:)
    Ha en fin helg:)
    Klem fra Henriette

    SvarSlett
  2. Fantastisk kult bilde av gjengen! Ser ut til at det var en flott tur!
    Flotte sider og stilig PL side!

    SvarSlett
  3. Nydelige sider begge to, liker så godt stilen din jeg , ha ei nydelig helg ♥

    SvarSlett
  4. Fantastik flott og fargerik LO, med rålekker bakgrunn. Stilig PL side med delt bilde og samme stil på bakgrunnen som LOen... Me like!!!

    SvarSlett
  5. Så mange flotte PL sider du har laget siden sist. Du lager helt særegne bakgrunner, fortsett med det.

    SvarSlett
  6. hallohallo, utrolig digg å se noe sommerslig nå når det regner og er surt ute....i alle fall her i sør...håper det snart kommer nytt fra deg...ha ei finfin helg videre

    SvarSlett

kommentarer som jeg gleder meg til å lese *Ü*