mandag 30. desember 2013

Prekestolen

Hei :o)
Denne loen av min nevø, niese og deres far på Prekestolen blir siste lo i 2013. 
 
Elsker fonten jeg har brukt på tittelen og var SÅ fornøyd da jeg fikk lastet den ned på datamaskinen min.
Hvis du også syns denne fonten er nydelig kan den lastes ned her: simply glamorous.
 
Her ramler nyttårs besøket vårt inn om en bitteliten stund - blir veldig koselig :o)
Tusen takk for besøk og alle hyggelige kommentarer i året som gikk - setter veldig pris på begge deler  :o)
Ønsker deg et riktig godt og kreativt år :o)
 


12 kommentarer:

  1. Flott LO med et fantastisk herlig bilde....selv om jeg ikke hadde turt å stå der selv :)
    Takk for inspirasjon i året som har gått Luce....gleder meg til å se mer fra deg i 2014 :)
    Ønsker deg en fortsatt fin siste romjulsdag og et riktig Godt Nytt År ! :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe flott LO, og ja den fonten var lekker!
    Tusen takk for alle hyggelig besøk og kommentarer i bloggen gjennom året som har gått!
    Ønsker deg en fin kveld og et riktig godt kreativt 2014!

    SvarSlett
  3. Flott LO! Herlig bilde. Fonten var lekker. Herlig bakgrunn du har laget og stilig med litt slitt kant på bildet.
    Ha en fin avslutning på dette året og så ønsker jeg det et riktig godt nytt kreativt år!

    SvarSlett
  4. Fint bilde og flott LO. Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår. Håper vi snart ses på treff igjen. Klem :)

    SvarSlett
  5. Hei og godt nytt år.
    Takk for mange koselige kommentarer i bloggen min.

    Nok en flott Lo fra deg. Liker bakgrunnene og bruk av tag bak bildet. Flott font.

    SvarSlett
  6. Godt nyttår Luce!

    Herlig LO med utrolig stilig bilde! Og den fonten var skikkelig kul!
    Gleder meg til å følge deg videre i 2014:-)
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  7. Godt nyttår Luce, Prekestolen er en nydelig plass.. Har vært der engang, blir vel sånn når man nesten har den utenfor stuevinduet.

    Nydelig LO ♥

    SvarSlett
  8. Utrolig stilig LO med rå kule detaljer som alltid ogskikkelig kult bilde... Snakk om flaks med været de de var der.
    Takk for det gamle og alle koselige kommentarer. Ønsker deg et Godt Nytt og kreativt scrappe år :) 🎨👍🎶💡😄

    SvarSlett
  9. Godt nyttår til deg og takk for at du er så trofast inne og kommenterer hos meg, det gleder meg stort.
    Stilig LO med et fantastisk bilde, ser utrolig flott ut der.

    SvarSlett
  10. Happy New Year to you and your family Luce! Beautifully distressed page and yes that font is lovely! Thank you for all your visits to my page!

    SvarSlett
  11. Du er så god :-) håper å se deg litt på treff i år. Klem

    SvarSlett

kommentarer som jeg gleder meg til å lese *Ü*