onsdag 19. desember 2012

.....og to blå pakkelapper ;o)
Ha en fin onsdag :o)
 


11 kommentarer:

  1. Sp nydelige de var.
    du er så flink til å bruke bølgepapp på forskjellige prosjekter.

    Ha en fin juletid

    SvarSlett
  2. Så flotte de var - skjønner jeg må låne stemplet til neste år. Kult at du klarte å få med bølgepapp her også:) God Jul til deg og dine - håper formen din er bedre:)

    SvarSlett
  3. WOW....disse var knallfine !!! :)
    Og jeg som har kjøpt disse stemplene da gitt.....juhuu...takk for inspirasjon.
    Disse likte jeg utrolig godt altså ! :)

    Fortsatt god jul Luce !
    klem

    SvarSlett
  4. Sikke fine pakke lapper du har lavet:-)

    SvarSlett
  5. Disse pakke lappene er jo nesten en gave i seg selv. Utrolig flotte er de!
    :)

    SvarSlett
  6. Pakkelappene dine var kjempeflotte, både de blå og de røde! Du er knallgod!! :) Håper du er frisk igjen og koser deg med de siste forberedelsene. Klem :):)

    SvarSlett
  7. Disse var bare nyyyyyydelige! Elsker de fargene og stilen!
    Ønsker deg en riktig god jul og mange kreative dager i 2013!
    Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i 2012!

    SvarSlett
  8. Disse var dritlekre! De røde i forrige innlegg også, forresten. Du er så imponerende flink til å kommentere og besøke mange. Beklager at jeg ikke er like flink...jeg har aldri nyttårsforsetter, men kanskje jeg må ha et nå i år. Bli flinkere til å legge igjen noen ord.

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  9. Kjempeflotte, likte fargene veldig godt

    SvarSlett
  10. Så kule pakkelapper! Herlig farge, og flotte stempler du har brukt!

    SvarSlett

kommentarer som jeg gleder meg til å lese *Ü*