fredag 8. juni 2012


Hadde disse bildene liggende uten helt å klare å finne et oppsett til dem før jeg så
meget dyktige Lene Nebys flotte skisse som hun utfordret oss med da hun var  gjestedesigner på forumet Scrappeland i mai.
Nå har Lene hatt den vanskelige jobben med å plukke ut en lo av alle de flotte bidragene som kom inn, og min lo ble plukket ut.
Er litt stolt og rørt nå.


Her er skissen:




Og her er mitt bidrag med bilde av meg og min søster da vi var 7 og 6 år gamle :


Ha en flott helg :o)

4 kommentarer:

  1. En nydelig LO! Filmstripen med de små bildene er kjempestilig.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. så fin overskriften var her! Har du skrevet den for hånd? Likte også godt alle de små bildene inni filmstripen.

    Tusen takk for alle de fine kommentarene du legger igjen i bloggen min, det setter jeg stor pris på! :)

    SvarSlett
  3. Grattis altså!!! Denne LOen var skikkelig lekker også - ikke rart du vant!!!
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!! <3

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at du vant - for denne var jammen meg flott!!:):)

    Håper du får en fin helg:)

    SvarSlett

kommentarer som jeg gleder meg til å lese *Ü*